donderdag 30 augustus 2012

WERKTAFELFOTO'S

Droge tafel


Natte tafel
Voor de vakantie had ik besloten om de werktafelfoto's die ik donderdags op pinterest plaatste ook op mijn blog te zetten. Zie deze post.In de vakantie is dat in het slop geraakt. Het enige dat er toen ook op mijn werktafels gebeurde was op opstapelen van steeds meer spullen. Maar nu pak ik het maar weer op. Dus bij deze de werktafelfoto's van vandaag. Nog steeds niet echt interessant. Ik ben maar begonnen met kleding maken nu ik er toch helemaal uit was, want als ik eenmaal weer aan het werk ben heb ik daar geen zin meer in. Op de natte tafel ligt het boekje waarin ik in de vakantie heb geoefend met het tekenen van gezichten. Met daarbij wat afbeeldingen van internet ter inspiratie. Ik neem nooit werk mee op vakantie, maar deze keer had ik dus dit kleine boekje en een doos kleurpotloden meegenomen om te oefenen. Ik wil graag gezichten leren tekenen. Niet realistisch, maar meer poppegezichtjes. Maar ik moet nog veel oefenen dus.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Toevallig ben ik ook bezig met een vestje van zeefdruktricot resten.Voorlopig is het nog niet klaar.
Maar wel gezellig toch om eens wat anders te doen?

Je koppetjes zijn echt leuk.Wat geinig de tekeningen!