vrijdag 27 april 2012

WERK VOOR LEIDEN


Zoals ik gisteren al zei, ik heb ook doorgewerkt aan het werk voor Leiden. Deze 3 structuren met schors zijn af.  Ik ben er wel tevreden over. Het is wel heel anders dan mijn andere werk, maar ik vindt die structuren van de schors prachtig. Misschien moet ik maar een zak voor mezelf kopen, want van het tuinpaadje heb ik de bruikbare stukjes nu wel gebruikt. De meesten zijn te groot en te dik. De andere serie heb ik nog mijn twijfels over. Er is er in ieder geval 1 afgevallen. Maar ik krijg de kleuren niet naar mijn zin. De kleur van dèze serie is vooral een verrassend resultaat van blauw en bruin mengen.
Het is lastig een goede foto te maken. Uiteindelijk heb ik ze in de vensterbank gelegd en de flits uitgezet.

13 opmerkingen:

Aart zei

Daar word ik heel vrolijk van, ik hou ook van structuren en kijk vaak naar bomen om hun schors. Misschien moet ik dit weekend maar een paar geverfde lappen meenemen en oliekrijtjes voor een rubbing.
http://quiltaart.blogspot.com

Janny de Roo zei

G E W E L D I G mooi en zo prachtig van kleur...!

vrouw Hommel zei

Heel erg mooi die combinatie van de kleuren en het schors. Je moet lekker een lange boswandeling gaan maken , wie weet vind je nog veel meer bruikbaars.
groet

Hannie de Beer zei

Prachtig deze schors structuren!Ik denk ook dat je in de parken en bos best wat zult vinden!

Beth zei

I am in love with the texture and I quite like the colors too. Wonderful.

christina zei

hier wordt ik stil van, zo mooi.

Nienke zei

Ik ga even stil naast Christina zitten, ik vind het ook prachtig!

Ineke zei

Ja mooi!! Ik heb het op die manier wel eens op schildersdoek gebruikt. Zelfde effect.

Jeanine zei

Ik vind dit heel spesciaal en zeer mooi. De keleurencombinatie is ook zeer mooi.

Groetjes,
Jeanine

Marrie-jette zei

Ik dan maar naast de rest van de meisjes zitten...Erg mooi!
Ik heb een poosje terug in het bos hele mooie stukjes schors gevonden en mee genomen zonder dat ik wist wat ik er mee zou doen....Wie weet komt er ooit ook zoiets moois uit mijn handen.

Catharina Maria zei

Helemaal mooi , je kan tevreden zijn
♥RINI♥

Jeany zei

Prachtig Joke, echt prachtig!

Jo Huijsman zei

Tja, ik ga ook maar even zitten kijken. Prachtig.