maandag 5 september 2011

VERLOTING EN MARKTEN

Inmiddels hebben 8 mensen zich aangemeld voor de verloting, via de mail of via een reactie op het vorige stukje.
Maar het is nog een week te gaan.
Volgend weekend is weer een druk weekend.
Zaterdag de kunstmarkt in De Bilt en zondag in Rijswijk achter de kraam van Textielplus tijdens de textiel biënnale.
Afgelopen zaterdag stond ik op de kunstmarkt in Bathmen. Net genoeg kaarten verkocht om de kraamhuur te betalen. Maar het was prachtig weer. Ik zat te demonstreren in het zonnetje en heb me op een gegeven ogenblik maar met zonnebrandcreme ingesmeerd. Ik verbrand niet snel maar zo'n hele dag in de zon is toch iets teveel denk ik. Het was een prachtige markt, met kwalitatief heel goed werk. Dat is vaak wel anders. Het was ook ontzettend druk.
De start was een beetje vervelend, de zeilen van de kramen waren letterlijk druipnat, waarschijnlijk van de dauw of zo. Er vielen voortdurend druppels naar beneden op mijn werk. Regent het eens een keer niet, wordt je nog nat. En toen bleek ik ook nog 2 van mijn 3 doeken te zijn vergeten om te kraam mee te bedekken. Gelukkig had ik een heel lieve achterbuurvrouw (Ineke Voigt)  die genoeg doeken bij zich had voor 2 kramen en die mocht ik lenen.

Omdat een blogpost zonder foto niet leuk is hierboven een foto van een paar oorbellen die ik afgelopen week "verbouwd" heb. Het waren oorbellen voor gaatjes, maar de mevrouw die ze heel graag wilde hebben had geen gaatjes. Ik heb toen de haakjes verwijdert en een paar koperkleurige oorbellen met klemmen van hangers ontdaan en beschilderd in de kleuren van de oorbel  en die er aangehangen.
Ze was erg blij met het resultaat.

Herkennen jullie waar de hangers van gemaakt zijn?



2 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Eierdoosjes ???
Vind ze heel erg leuk !
Lieve groet ♥RINI♥

Isabella zei

Geen idee waar de hangers van gemaakt zijn, verklap je het ons?
Ze zijn trouwens wel hartstikke leuk.