zondag 11 september 2011

UITSLAG VERLOTING


Het is een beetje laat geworden. Ik heb vandaag voor TextielPlus in Rijswijk gestaan.
Maar nu toch de loting voor het Godinnenboekje.
Mijn echtgenoot heeft net een lootje uit de hoed getrokken en het is ........................Christina geworden zoals jullie op de foto's kunnen zien.
Voor haar zal ik komende week een boekje maken.
Alle anderen bedankt voor het meedoen en mocht het nog eens zover komen dat ik 30 volgers heb doe ik weer een "give away" zoals het eigenlijk in blogland heet geloof ik.

5 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Heb je het leuk gehad in Rijswijk.
Het is al een eer om in zo'n mooie paarse hoed te liggen als lootje.
Volgende keer beter maar het is gewoon leuk om mee te doen hoor. En ik ben blij dat ik je blog gevonden heb.

christina zei

Vanmorgen was mijn eerste mailtje van jou dus was ik al helemaal gelukkig. Doe maar rustig aan hoor, ik zit deze week toch in franrkijk.

Catharina Maria zei

Christina van harte gefeliciteerd met deze super give-away .
Leuke hoed overigens Joke !
groet ♥RINI♥

Unknown zei

Christina, gefeliciteerd !
Groet Thea

Jeany zei

proficiat aan de winnaar, die krijgt een mooie 'prijs'. Groetjes van Janine