donderdag 7 februari 2013

WERKTAFELFOTO'S

Natte werktafel 7 februari 2013

Droge werktafel 7 februari 2013
Aan mijn werktafels kun je denk ik wel zien dat ik hard werk op het moment. Ze liggen zo vol van allerlei projecten dat ik nauwelijks werkruimte overheb. De grote doos op mijn natte tafel is mijn "spuitcabine". Als ik met aquatint spray komt dat ook in de verre omtrek van het bedoelde object terecht. Om dat een beetje in de hand te houden heb ik een hele grote doos zo afgesneden dat hij onder mijn werktafel past en in voorkomende gevallen erop gezet kan worden om het te sprayen object erin te zetten zodat de rest van de inkt in de doos terecht komt.
De engeltjes op mijn natte tafel zijn voor het Doezz werkstuk en op de droge tafel liggen allerlei lapjes en proefjes voor het textielboek, de spullen voor mijn ELKE-DAG-EEN-COLLAGE-BINNEN-15-MINUTEN liggen klaar en links boven op de doos met stempels liggen de bladzijden van het boekje dat ik aan het maken ben van de collages van de afgelopen 2 weken. Ergens tussen al die spullen moet nog een bladzijde liggen die ik kwijt ben, maar waar????

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Wat een mooie "rommeltjes" op je werktafel! Een prima idee van de spuitcabine, en je engeltjes zijn schattig! Hier wordt echt hard gewerkt,en wij kunnen dit straks allemaal bekijken, en genieten!