woensdag 13 februari 2013

SCHONE TAFEL


Op maandag probeer ik altijd te beginnen met het opruimen van mijn werktafels, want tegen die tijd heb ik nog maar een heel klein plekje over om te werken zoals jullie soms op mijn werktafelfoto's kunnen zien. Deze keer had ik een aantal projecten afgerond, dus ik kon de tafels een eind leegmaken. Maar dan zie je ook hoe vaak ik naast mijn onderlegger heb geverfd. Dus nadat mijn natte tafel was 'leeg' geruimd' ook maar even schoonmaken.
Nu heb ik weer een fris begin van de week. (Inmiddels ligt hij weer helemaal vol)

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Tafel leeg, hoofd leeg... Met frisse kijk op de materialen, opnieuw beginnen.
Ruimte voor nieuwe creaties!

Beth zei

I can relate. I almost always clean up the entire studio before starting a new project. That way I can find things - or at least have a better chance of finding them.

christina zei

geeft je ook zo'n opgeruimd gevoel in je hoofd he.