zaterdag 1 september 2012

KINDERCURSUS

Vorige week werd ik gebeld door een collega. Ze had samen met nog 2 collega's een kindercursus georganiseerd geïnspireerd op Hundertwasser.  Zelf schildert ze, er was een keramiste en iemand die iets creatiefs met schrijven doet.  Maar nu kan de keramiste door omstandigheden niet meer meedoen. Of ik nu in haar plaats met papier-maché 3-dimensionaal werk met de kinderen wil maken.
LEUK! Dus ik heb direct toegezegd. Maar nu moeten we nog kinderen vinden die aan de cursus mee willen doen en dat wil niet echt lukken begrijp ik. Ik ben benieuwd of het doorgaat.
Het zou voor mij de eerste keer worden dat ik iets met kinderen doe. Ben benieuwd.

3 opmerkingen:

Helmi zei

Hundertwasser is erg inspiratievol voor kinderen.
Over de verf op leer, het is een acrylsoort maar wel speciaal voor op textiel. Voor schoenen heb je bij een schoenmaker speciale verf!
Succes met de workshop. Ik mag woensdag aan de slag, er zijn maar liefst 140 inschrijvingen, fantastisch toch!

Beth zei

Can wait to hear how it goes.

Hannie de Beer zei

Ik hoop dat het doorgaat! lijkt me een heel leuk project voor je!