dinsdag 11 februari 2014

workshop High tea


Afgelopen zaterdag heb ik een heel ander soort workshop gegeven. M.i.v. dit seizoen geef ik ook workshops bij de Volksuniversiteit in Papendrecht en daar bleek dat ze ook zochten naar een docent die een High tea workshop zou kunnen geven. Ik heb al eens eerder als bestuurslid van Groei&Bloei vegetarische kookworkshops begeleid en je kunt bij mijn workshops ook een high tea bestellen.
Dat samengevoegd gaf mij het idee om te zeggen dat ik dat ook wel wilde doen. Afgelopen zaterdag was de eerste workshop. Ik was stiknerveus, want ook al ben ik een kei in het bakken van allerlei zoete heerlijkheden (zei ze bescheiden ;-) bij zo'n workshop komt ook een hoop planning kijken en dat is niet echt mijn sterkste kant.
En zelf bakken is iets heel anders dan anderen laten bakken.
Maar het werd een succes! Alle deelnemers waren heel tevreden over wat ze gemaakt hadden en hoe de workshop verlopen was. En er is niets aangebrand of op een andere manier misgegaan.
Op de foto's zie je hoe na afloop van het bakken gezamenlijk thee gedronken wordt en geproefd van alles. De kookwekker ligt nog op tafel omdat er nog 1 hartige taart in de oven zat.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een geweldig idee! Het ziet er allemaal heel lekker uit.

De Verdubbeldame zei

Oeh, dat ziet er heerlijk uit! En de workshop werd afgesloten met een high tea?

Jo Huijsman zei

Ik kan mij voorstellen dat je een tikje nerveus was, maar wat ziet het er lekker uit.
O ja, nog gefeliciteerd met je kleinkind, een snoepie.