maandag 3 februari 2014

collage maandag

Elke dag een collage werd me vorig jaar iets te veel, maar ik merk wel dat een stok achter de deur helpt. Ik ga dus proberen wat meer structuur aan te brengen in mijn werk en dus in mijn blog.
Om te beginnen ga ik ernaar streven elke maandag een collage te maken. Dat lijkt me een goed begin van de week. Geen collage, zoals vorig jaar, die binnen een kwartier af moet zijn, maar een waar ik tevreden over ben. Ik had in de afgelopen tijd al een paar collages gemaakt met daarop zgn. 'pretty girls' maar ik merkt dat dat niet echt iets voor mij is. Teksten op een collage vind ik wel heel erg leuk. Dus nu: een huisje met tekst.
Het huisje is opgebouwd uit stukjes uit mijn 'verfdoos'. Dit is de doos waar al mijn papier/verf proefjes (voornamelijk gelatineprinten) in verdwijnen voor later gebruik.
Het is een collage op schilderdoek.

2 opmerkingen:

Hélène zei

leuke collage, sprekende kleuren,ferme tekst

Hannie de Beer zei

Heel gezellige collage! Teksten doen het altijd erg goed.
Is ondertussen je broek al af?