zaterdag 1 november 2014

Geefmaand

Vandaag begint 'November Geefmaand' weer. Vorig jaar heb ik ook meegedaan en dat was heel leuk. Wat je allemaal niet moet verzinnen als je zoals ik weinig onder de mensen komt en elke dag iets weg moet geven. Ik heb mooi ingepakte boeken in de bushalte gelegd, kaartjes onder ruitenwissers en door brievenbussen gedaan. 's Avonds in het donker sloop ik door tuinen om tijdschriften door brievenbussen van onbekende mensen te doen enz. Ik weet nog niet van ik deze keer ga doen, afwachten wat er op mijn pad komt of voor de zekerheid toch maar van alles plannen. Vandaag sta ik dus op een kunstmarkt en zie hopelijk mensen genoeg. Dat moet lukken.

Lijkt het je leuk en wil  je ook meedoen? Of wil je het alleen maar volgen, dat kan natuurlijk ook.Kijk dan op de Facebookpagina of de blog.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een leuk idee! Ik dacht juist dat jij veel mensen om je heen had, door de tentoonstellingen, en markten?
Succes!