zondag 23 juni 2013

Follow my blog with Bloglovin

In de kop hierboven heb ik een code gezet die nodig was om mijn blog als mijn eigen blog te claimen op Bloglovin. Die code wordt kennelijk omgevormd tot de zin:

Follow my blog with Bloglovin

Als je er op klikt kom je bij bloglovin en kun je van daaruit mijn blog gaan volgen.

Ik vind dit altijd maar enge dingen. Zo'n computernerd ben ik niet en om Bloglovin met Facebook te verbinden moet ik dus ook goedvinden dat Bloglovin namens mij berichten op Facebook plaatst als ik een nieuwe blogpost heb. Ik zie dan al voor me dat er allerlei vreemde posten op mijn Facebookpagina worden geplaatst of allerlei reclame. Als je rare berichten van mij krijgt op Facebook waarschuw dan a.u.b. want dat kan ik zelf natuurlijk niet zien.

Maaaar ik heb dus weer een heeeeeeeeel enge stap gedaan, goed he?

Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken en bedankt  voor je evt. reactie.
Fijne dag, Joke

 

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik had er ook al zoveel over gelezen dat ik dacht ik moet er ook maar eens aan. Ik heb ook Bloglovin geactiveerd en je kunt ook nog een button plaatsen op je blog.
Groet Thea

Frederika zei

Succes. ik heb mijn blog ook al gekoppeld, maar denk er eigenlijk net zo over als jij. Afwachten hoe het allemaal uitpakt
fijne zondag Frederika

christina zei

Dan enge onbekende begrijp ik helemaal. Maar ik koppel het nog maar even niet. Ik bepaal zelf wel wat ik waar en wanneer wil delen.

Hannie de Beer zei

Ik wil helemaal niet op faceboek en bloglovin! Gewoon op de blogpost blijven gaat dat ook?