woensdag 12 juni 2013

BOEK VRIENDSCHAP

Vandaag eindelijk weer eens een pagina gemaakt in het boek Vriendschap. De laatste post daarover is van oktober vorig jaar!
De achtergrond had ik al eerder gemaakt (geen idee meer hoe). Nu begonnen met acrylinkt langs de randen knijpen en uit laten lopen. Afwrijfletters opgebracht. Daarna met acrylverf en een stencil de chevrons gemaakt. Stroken gescheurd van papier wat achter geverfde vliesofix zat en die opgeplakt. Er over gestempeld en nog een paar letters afgewreven. Druppels acrylinkt er op laten vallen en met goudreliëfverf een paar van de chevrons omlijnd.
Ik weet nog niet of ik het echt af vind. Ik mis een contrasterend centerpoint. Het oogt nog steeds als een achtergrond. Morgen kijk ik verder.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een echte Joke pagina! Die compositie en kleuren, prachtig!