maandag 17 december 2012

KERSTMARKT

Op de tafel met het rode kleed staat mijn gelatineplaat met toebehoren en rechts op de tafel met het witte kleed mijn werk.
De scheur die je in de plaat ziet is er door een bezoeker in gemaakt  die dacht dat hij het ook wel kon


De kerstmarkt is weer afgelopen. Dordrecht heeft de grootste kerstmarkt van Nederland (wat niet perse wil zeggen dat het ook de mooiste is) en dit jaar deed ook Place d' Ary mee. In een grote zeskantige tent met 4 satelliet pagodetenten stonden deelnemers aan Kunstrondje Dordt. Het Kunstrondje is elke 1e zondag van de maand. Dan zijn alle galeries en antiquairs open van 12.00 tot 17.00. In het midden van die tent was plaats vrijgehouden voor een paar Place d' Ary kunstenaars rondom de kerstboom. Ik heb daar 3 dagen staan werken met een gelatineplaat. Dat ging nu beter dan van de zomer, het was koud genoeg om de plaat stevig te houden ;-).

Ik had maar een klein plekje om werk uit te stallen en heb ervoor gekozen alleen boekjes mee te nemen.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ziet er heel sfeervol uit, je tafel! Jammer van de scheur.Maar toch nog bruikbaar?
Heb je toch goede zaken gedaan?

Dea zei

Je tafel ziet er zeker mooi uit! Vond je het leuk?

Marga zei

Ziet er erg mooi uit. Ik denk vaak waar ben ik toch weer aan begonnen... heb jij dat ook? :0) gr.
Marga