woensdag 26 mei 2010

Kunstmarkten Pinksterweekend

Afgelopen Pinksterweekend weer op 2 kunstmarkten gestaan. Zondag in Altforst tijdens een heel groot opgezet Pinksterfestival en maandag in Warmond een Papiermarkt.
De papiermarkt was klein (nog geen 15 kramen) maar wel heel leuk en druk bezocht. Ik heb daar voor het eerst een van mijn papier-maché Godinnen gemaakt van gerecyclede materialen (zie foto) verkocht. Voor minder dan de helft van de originele prijs, dat dan weer wel.






Altforst was qua verkoop niets. Het was vooral braderiepubliek en dat is dus niet het publiek wat ik nodig heb. Over 3 weken ben in weer in Warmond, maar dan tijdens een textielmarkt. Dan kan ik dus de andere helft van mijn werk meenemen.

Maar eerst komend weekend voor het eerst naar Wijchen. Veel enthousiaste verhalen over gehoord. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen: