woensdag 25 november 2015

Spelen met Hennie

Aangezien ik nog steeds het boek van Maggie Grey niet heb gevonden gaan we maar verder met het boek van Linda Monck waar we de vorige keer in waren begonnen.

Deze keer broches van fabric paper. Vorige keer had Hennie 2 vellen fabric paper gemaakt. Van 1 vel heeft ze inderdaad een kaartenmapje gemaakt zoals het bedoeld was. Hieronder zie je dat.





Maar de tweede lap heeft ze vandaag gebruikt om de broches te maken. Ik had nog veel restjes fabric paper over van de 3 vlechtcollages die ik een poos geleden had gemaakt (wie wat bewaart heeft wat niet waar?)
En die heb ik dus gebruikt als ondergrond voor de broches.

Nu zijn jullie inmiddels natuurlijk wel benieuwd naar de broches. Dus zal ik daar eerst een foto van plaatsen voor ik verder ga.
Broches Hennie

Broches Joke

De broches zijn dus gemaakt op een stukje fabric paper dat op een stukje vilt is genaaid. Gedecoreerd met kleine stukjes tyvek, kraaltjes, stukjes koper, embossingpoeder, draadjes enz.
Een heeeel erg leuk werkje. Wel gepriegel natuurlijk op die kleine stukjes. Ze zijn ongeveer zo groot als een luciferdoosje.


Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken en bedankt  voor je evt. reactie.
Fijne dag, Joke

3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Dat zijn erg leuke broches geworden....de grootte past ook bijna overal op.... Ik hoef gelukkig niet te kiezen welke ik de mooiste vind, want dat is echt lastig....

Beth zei

As usual, very creative. I like both yours and Hennie's work. I knew without a label which were you because of the colors!! Really lovely.

Hannie de Beer zei

Leuk zeg de broches. Heel veelzijdig met de verschillende materialen erbij.