woensdag 20 mei 2015

De was hangt buiten!

Wat zitten er toch veel kleuren in 3 kleuren verf ;-)
Twee lappen mandala geverfd, (waarvan 1 voor geweekt in soda ash en 1 niet) en 10 lappen parfait geverfd. Met rood, turquoise en geel.
Elke keer als ik stof verf bedenk ik net  te laat dat ik de eerste spoeling in een emmer moet doen zodat ik het gekleurde water kan gebruiken om papier te scheppen. Ook deze keer dus weer.
Maar volgende week een nieuwe kans. Dan ga ik met Hennie weer stof verven.
Mijn stapel geverfde stofjes wordt steeds groter, want eigenlijk doe ik er niets mee. Misschien moet ik toch maar eens quilts gaan maken, dat ruimt een beetje op ;-).

7 opmerkingen:

Beth zei

Fun, fun, fun!! We both love color!!

Marlien zei

En nu maar hopen dat het bij jou niet zo'n noodweer is als bij ons.

Hannie de Beer zei

Wat gezellig, zo'n rij lappen aan de lijn, en zo kleurig!
Goed idee, om het eerste spoelwater voor papierscheppen te gebruiken!

vrouw Hommel zei

Zo'n was wil ik ook wel ophangen

Unknown zei

Wat een mooi gezicht al die gekleurde was.

Groet Thea

Christel Sins-Camp zei

Met zo'n bonte waslijn is het doorgaand verkeer inderdaad gestremd!

Janny de Roo zei

Wat ziet dat er vrolijk uit.....!