zaterdag 11 januari 2014

werktafelfoto's

Droge werktafel 9 januari 2014

Natte werktafel 9 januari 2014
Een beetje vertraagd, maar nu dan toch de werktafelfoto's van donderdag.
Op mijn droge tafel ligt een vilten wandhanger die ik aan het afmaken ben. Inmiddels hangt hij aan de muur om er een poosje naar te kijken en dan te besluiten of hij af is of dat er nog iets moet gebeuren. Voel je vrij om met suggesties te komen ;-) Ernaast het boek van Jean Draper dat me op het idee van de 'pinnen' bracht. Verder materialen en twee aardewerken hangers die ik vorige week van Hennie kreeg.
Op de natte tafel ligt nog steeds het Hundertwasserhuis waar allemaal boekjes in moeten komen en er bovenop de spullen van de Knutselen met Hennie dag. Links boven allerlei werkjes die nog niet af zijn.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Alweer heel kleurig je werktafels. Het hundertwasserhuis lijkt me geweldig worden. Net als de vilthanger . Daar hoeft denk ik niets meer bij?

Hélène zei

de vilthanger is naar mijn mening gewoon af.